With Garmin for 15 years (FR 305),
The watch, Fenix 6 pro sends error messages about card updates that I am not supposed to have (Malaysia, Vietnam, etc.) and several calls did not solve the problem. Contact with the after-sales service and sending the watch
10 days later, still nothing, not a reception email, followed... call again.
The ***, a month's delay for a watch exchange with explanations convoluted by the France service (the brexit, the shortage of components, current conditions, return to the factory etc...)
Never had this delay been mentioned by the previous interlocutors otherwise, I would have postponed my shipment
As if by magic, an email just now to notify me of the receipt of the watch by the French services .
So after-sales service France or after-sales service in general?
Chez Garmin depuis 15 ans (FR 305),
La montre, Fenix 6 pro envoie des messages d'erreurs sur les mises à jours de cartes que je ne suis pas censé avoir (Malaisie, Vietnam, etc..) et plusieurs appels n'ont pas résolu le problème. Contact avec le SAV et envoi de la montre
10 jours après, toujours rien, pas un mail de réception, suivi... appel de nouveau.
Le foutage de gueule , un mois de délai pour un échange de montre avec des explications alambiquées par le service France (le brexit, la pénurie de composants, les conditions actuelles, renvoi à l'usine etc ...)
Jamais ce délai n'avait été mentionné par les interlocuteurs précédents sans quoi, j'aurai différé mon envoi
comme par magie, un mail à l'instant pour me notifier de la réception de la montre par les services.
Alors SAV France ou SAV tout court ?