• RE: Wieviele KM hat euer 3790 schon ???

Former Member
    Former Member
    Bei mir sind es 12743.3km. Kann irgendwie net so stimmen.
  • RE: .NET framework 3.5 SP1 is required - question

Former Member
    Former Member
    You can safely cancel .Net installation. BaseCamp installation will continue and successfully finish even without .Net 3.5. Of course BC won't run.
    .Net can be installed then at any time from any suitable source.
  • RE: Map Downloads Problem

Former Member
    Former Member
    I guess you can't but it is a guess as you did not specify which map you have downloaded.

There is another possibility, remote though. Look on your card and see if there is a GPX folder. Copy this folder in an archive on your computer and then delete…
  • Route aus Datei importieren

Former Member
    Former Member
    Hallo Zumo-User,

habe ein brandneues Zumo 210, bei dem ich das 60-Tage-Karten-Update durchgeführt habe. Außerdem ist jetzt der Kartensatz "Topo Deutschland" installiert. Alles funktioniert, bis auf den Import von .GPX-Dateien aus dem Ordner GPX auf einer…
  • RE: Edge 800, welche Karten?

Former Member
    Former Member
    Dem stimme ich grundsätzlich zu. Ergänzend wäre noch zu sagen, dass die Routingberechnung bei der CN wesentlich schneller und zuverlässiger ist als bei dem Openmtbmap-Zeug ist. Die CN liefert auch wesentlich präzisere Abbiegehinweise als die Topo2010…
  • cannot upload from Edge 500

Former Member
    Former Member
    Just got the Edge 500. Took it on it's first ride yesterday. Cannot upload from Garmin Connect. I'm using a one yr old laptop with Windows 7 and I did install the software. The website recognizes the Edge but gives me this message "UnsupportedDataTypeException…
  • RE: Training Effect in Garmin Connect

Former Member
    Former Member
    I agree if all these other companys can have TRAINING EFFECT on their sites seems to me it should not be much of a problem to overcome. I would love for someone from Garmin to let us users of their products know .
  • RE: Zu häufiges Warnen bei mobilen Blitzern

Hatte das auch schon mit den SCDB-Daten gehabt und bin deshalb auf Navifriends umgestiegen, da speziell bei den mobilen Blitzern auch Mehrfacheintragungen in der DB waren. Außerdem habe ich die Sprachwarnungen nicht installiert, sondern begnüge mich mit…
  • RE: Imported Track Names

Former Member
    Former Member
    Thank you for resolving this very frustrating issue in the latest version of BaseCamp.