• RE: Zumo 660 findet Speicherkarte nur sporadisch

Former Member
    Former Member
    Tja .... bei mir auch! Besonders oft nach dem "Zündung ausschalten und dann das ausschalten bestätigen"
    Gleichfalls kommen dann auch keine Ansagen mehr!
    Ich hab das Navi dann angelassen... aus der Motorradhalterung genommen .... mit…
  • Chart defaults

It might be nice to have all the charts, Timing, Elevation, Heart Rate, and Cadence default to using the same scale on the x-axis. My preference would be Distance. To compare one chart against another always requires changing the x-axis value.
  • RE: Zmo 220 mit Jabra 3030

Former Member
    Former Member
    Ich würde mal sagen, Dein Zumo hat einen Defekt. Ich benutze auch beides und muss nichts einstellen. Zumo einschalten, Jabra einschalten und gut ist - wobei die Reihenfolge egal ist.
  • RE: WebUpdater 2.5.1 lässt sich nicht installieren

Former Member
    Former Member
    Na, dann wirds wohl so sein. Ich konnte mich nur nach dem Dialogfenster orientieren, das mir die Garmin-Installationsroutine vorgab. Danke für eure Infos.
    73 DK1MHW
  • RE: Ablage der Favoriten (als Datei) auf dem Nüvi 2460

Former Member
    Former Member
    Hoppla, ich wollte eigentlich keine Diskussion auslösen.

Ich dachte, es gäbe "einfach" nur eine Antwort.

Okay.

Kann mit denn jemand bitte bestätigen, ob in der .gpx-Datei tatsächlich ausschließlich diejenigen Adressen abgespeichert…
  • RE: Nüvi 2460 LMT Warnung überspringen

Former Member
    Former Member
    Ganz entfernen kannst du die "Einschaltmeldung" zwar nicht, aber du kannst sie nach deinen eigenen Wünschen bearbeiten, Schau mal hier. ;)
  • RE: Looking for Assistance: Using Basecamp for Geocaching Event

Former Member
    Former Member
    Yes, just select the stuff you want to put into the folder and either right-click / send-to or just drag the selected item into the folder.

Then just connect units to BaseCamp, select data in My Collection (or your folder) and drag or send-to the items…
  • RE: 3790T Trip Info Screen

3790T Trip Info Screen

Thanks for the info. Yes, I do have the ecoroute HD connected to my car. Just wondering how to read the gauge so I know what the temp is on the trip info screen.
  • RSS run-tracking blog?

Former Member
    Former Member
    What is a good blog/online run tracker to use where I can link my GC data and share with friends?

I'm very new to the GC community and running in general and value my friends' experienced inputs to help me train.
  • RE: Newbie Question: Tracks are not Uploaded

Former Member
    Former Member
    What software are you using? Mapspource or BaseCamp? BaseCamp is better suited to the OR550.