• Nuvi 760; MP3s lock up the device

Former Member
    Former Member
    :confused:When playing MP3s on my 760 I am encountering a problem witht the unit locking up, always at the end of a song. If I play an album at a time there seems to be no problem but if I select play all and shuffle them I have the problem? I am using…
  • RE: 1695 Bildschirmklickton und Reiseaufzeichnung

Beim 3790T lässt er sich abstellen, vielleicht bei deinem auch?
    Handbuch lesen und oder alle Menus durchsuchen :rolleyes:

Danke für den tollen Hinweis. Schön, dass wir darüber gesprochen haben. Oder kannst Du wenigstens offenbaren, in welchem Menüpunkt…
  • RE: Komplette Daten weg... HILFE !!!!

Ein paar Einzelheiten wären schon nicht schlecht...
  • RE: Strassenbezogene POI's deaktivieren - aber wie ???

Former Member
    Former Member
    dem ist nicht so,denn ich hab meinen eigenen Ton für die Blitzer - und der wird dann auch zu der anderen Warnung abgespielt.
    Zum Anderen zeigt mir mein Navi die derzeitige Höchstgeschwindig stets an - brauch also deswegen keine zusätzliche Warnung…
  • RE: PhotoReal JunctionView auf 1490T

Former Member
    Former Member
    Nur weil da gelbe Schilder sind, ist man noch nicht auf einer Bundesstraße unterwegs.

Stimmt!
    .........Route............Bild.Ausfahrt A99.........Kreuzung
    " />"> " />"> " />">
  • RE: Lieferumfang - dünnes Kabel (TMC Antenne)

Former Member
    Former Member
    Ja, das Thema Bedienungsanleitung / ganz toll und ganz unverständlich:

Schau mal auf

http://static.garmincdn.com/pumac/3176_DEBenutzerhandbuch.pdf

Seite 34, da siehst du auf dem Bild "externer Antennenanschluss", und genau da schliesst du die…
  • RE: Externe Stromversorgung

Former Member
    Former Member
    ich schwöre auf meine sanyo enveloops. die halten echt lange im betrieb und vorallem auch bei nichtverwendung über viele wochen!
  • MapSource not detecting Etrex Vista via USB

Former Member
    Former Member
    Have Windows 7 with mapsource Ver 5.16.3 when I connect my etrex via USB windows 7 is unable to successfully load the USB driver. Therefore I went out to Garmin and downloaded USBDrivers_23.exe. Successfully loaded them and started mapSource, clicked…
  • Fix for 285WT Reboot loop while loading maps

Former Member
    Former Member
    I have a 285WT that all of the sudden went into a reboot loop where it would start the splash screen and the "Loading Maps" and then reboot. I couldn't even do a "Master Reset" because the option didn't stay on screen long enough to select it. (Note…
  • RE: AddThis to Facebook needs better titles

I totally agree with you. Garmin Connect facebook feed is a joke.

I was using Nike+ before and was able to boast in my runs with detailed information + link to my runs.
    Nike+ gave me theoption to automatically post to Facebook when a new activity was detected…