4.4 ist da - wer traut sich...

https://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=7623

Change History

Changes made from version 4.20 to 4.40:
◦Added Course navigation mode (Settings > Navigation > Type). A HSI Compass will be utilized on the Guide data page when navigating in this mode.
◦Added support for deleting all saved locations (Navigation > Saved Locations > Delete All).
◦Added support for automatic saving of an activity after 25 minutes without an action on the Save/Resume/Discard options.
◦Improved support of edited locations from BaseCamp.
◦Improved low battery notifications.
◦Improved the Swim Drill Log page.
◦Fixed a potential issue with navigating courses.
◦Fixed an issue with utilizing the setting for Swim Stroke Type Detection.
◦Note: If updating from 4.30, the app list will be reset to defaults. All custom activity apps created before this update will be cleared as well.
  • Former Member
    0 Former Member over 10 years ago
    Bisher war ich - trotz meiner Kritik im Hinblick auf die GPS-Genauigkeit insbesondere bei Läufen in schwierigerem Terrain - mit derselben beim Radfahren begeistert.

Der Track der gestrigen ca. 80 km langen Radtour, aufgenommen mit v4.4, ist auch nicht wirklich schlecht. Er ist aber bei weitem nicht mehr so genau wie in der Vergangneheit, trotz nahezu perfekter äußerer Umstände. Insbesondere scheint es fast so, als würden nicht alle (sekündlichen) Punkte wiedergegeben, sondern nur weniger Punkte, die dann gerade miteinander verbunden werden. Das ging schon mal besser!
  • Former Member
    Hey Leute,
    bin seit 2 Tagen stolzer Besitzer einer Fenix 3.
    Habe heute ein Update von 3.30 auf 4.40 gefahren und muss sagen bei mir funktioniert alles einwandfrei.
    Keine Daten weg. Alles wie vorher. Auch die Apps, Faces etc.
  • Former Member
    nach dem Update auf 4.4. wurden bei mir alle Gesamtwerte auf Null zurückgesetzt :-(
    Ist das ein gängiges Phänomen??