Is er een lijst met de symbolen/meldingstekens die op scherm verschijnen? Zo heb ik een rondje ( o) met een schuine streep erdoor...zoek me een ongeluk om te achterhalen wat dat teken inhoud...!
Is er een lijst met de symbolen/meldingstekens die op scherm verschijnen? Zo heb ik een rondje ( o) met een schuine streep erdoor...zoek me een ongeluk om te achterhalen wat dat teken inhoud...!
Kun je een foto posten ? Er is een gekarteld rondje voor een software update, andere heb ik nog niet gezien.Heb je een hardware reset geprobeerd (de knop 15 sec inhouden tot het horloge afsluit) ?
IQ applicaties kunnen een gele circel met uitroepteken laten zien als de versies niet kloppen.
Ah in een van de watch faces. Ik heb die niet op mijn Va3M. Er is een dataveld dat geen informatie heeft om te laten zien. De vraag is welk veld daar hoort te staan ;-) Ik denk AM/PM ?
Je kunt proberen er achter te komen door wijzerplaat te kiezen (scherm aanraken, wijzerplaat, kies degene die je hebt, scroll naar beneden en kies 'aanpassen') Je kunt dan als het goed is het veld met de circel kiezen en iets anders laten zien. Dit werkt voor de default wijzerplaten. Bij degene die je download kun je aanpassingen doen in de connect app.