This discussion has been locked.
You can no longer post new replies to this discussion. If you have a question you can start a new discussion

Kan je de gesproken taal van afslag tot afslag veranderen

Is het mogelijk om de gesproken taal van de afslag tot afslag begeleiding te veranderen

• Dear Ties, This is an international forum, so the amount of responses to your question will be bigger when writing in English. But in case English is not your peace of cake, I will answer in Dutch.

Ik gebruik al vele jaren fietscomputers van Garmin, waaronder de 1030. Maar ik heb nooit een model in de hand gehad met gesproken taal. De Garmin levert niet meer dan een waarschuwings-piepje om je aandacht te trekken naar het scherm (voor een afslag of iets anders). Dus het antwoord op jouw vraag luidt kortweg NEE.  Je kunt immers niet iets veranderen dat niet bestaat.

Mogelijk ten overvloede, er bestaat ook een forum voor Nederlandstaligen. Voor de Garmin Edge 1030 kun je daarvoor terecht bij:

https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=84025&sid=740bb7b4606e1253febefdd0759d7d09

Ik hoop dat ik je vraag goed heb begrepen en mijn antwoord relevant van je is.

Groet, theo1_

• als je je garmin connect met je telefoon dan krijg je gesproken begeleiding via je telefoon/oordopjes, maar volgens mij kan je die niet aanpassen