This discussion has been locked.
You can no longer post new replies to this discussion. If you have a question you can start a new discussion

Installatie van Cycle kaart 2020 stopt bij 50 %.

Installatie breekt af bij 50% op een mac met OS 10,13,6. Ook kaarten zijn niet zichtbaar in Express

  • Delete 'old and not in use" maps and reinstall new needed files. There is not enough free disk space to hold old one, in was tallnew one. 

    In Dutch: maak ruimtevrij alvorens de nieuwe kaarten te installeren. Je moet ander meer dan twee keer aan vrije ruimte vrij hebben. Hij installeert namelijk eerst de nieuwe alvorens de oude te verwijderen. 

    Standaard wordt de Edge 1030 met veel kaarten geleverd waardoor de schijf redelijk vol zit. Door eerst de oude te verwijderen en ook kaarten die je nu niet gebruikt creëer je vrij ruimte. De door jou verwijderde kaarten kunnen later ook via Garmin Express opnieuw geïnstalleerd worden. Ik heb werelddelen standaard gekregen waar ik nog nooit ben geweest, die kun je dus gewoon permanent verwijderen, heb je ze later toch nodig kunnen je ze dan altijd alsnog weer installeren.

  • Ik had al de US kaart verwijderd maar toen lukte het ook niet. Uiteindelijk lukte het wel met een oude Windows pc, alleen Europa geïnstalleerd. De geïnstalleerde kaart is niet te zien in Express, er is een groot zwart vlak zichtbaar. Als er weer eens een update van Express uitkomt doe ik een poging om een andere kaart er bij te installeren. Er zullen wel Meer mensen met dit probleem worstelen

  • On a Mac, after deleting files don't forget to empty Trash (Recycle Bin?) to make deleted space available again. The reason Map update is not successful may be not enough space available.

  •  Toestel leeg gemaakt  een complete reset uitgevoerd en helemaal opnieuw begonnen echter zonder resultaat. Ik ga even bellen met de helpdesk.... wordt vervolgd

  • Garmin gemaild maar die " oplossingen" werkte niet. Ik denk dat het probleem ligt bij Garmin Express. De nieuwe kaart 2020.20 staat er nu op maar in GE krijg ik bij de geïnstalleerde kaarten een groot zwart vlak. Op mijn oude windows pc werk het wel dus laat ik het maar voor wat het is. Wat nog te proberen is : support.garmin.com/.../