• 78s (2.80) Annäherungsalarm

Former Member
    Former Member
    Der Annäherungsalarm scheint Schwirigkeiten (zumindest bei Anzeige und Umrechnung) zu haben.

Beispiel:
    Hauptmenü -> Annäh.wegp. -> <menu> -> Einheiten Ändern -> Metern auswälen
    dann
    Alarm erstellen -> (ein…
  • Google suddenly won't download

Former Member
    Former Member
    While trying to download directions to my Gamin Nuvi 765, I now get the message:

Action aborted. The following unexpected message was received from the device:

I:/Garmin/gpx/gpxfile20101015123956.GPX

I haven't had trouble in the past so something seems…
  • RE: Downgrade auf FW 3.1

Former Member
    Former Member
    besten Dank, ich musste aber manuell verfahren, da der webupdater die 3.1 nicht anbietet und nur bestätigt, dass die aktuelle FW (3.2)
    bereits geladen ist.

Gruss logitus
  • RE: Touchscreen reagiert manchmal nicht

Former Member
    Former Member
    Hallo,

ich hatte das Gerät bei mir und habe etlichste Male unterschiedlichste Eingaben (auch wie hier beschrieben) getestet. Das von Ihnen beschriebene Verhalten konnte ich nicht nachvollziehen.

Grüße
  • RE: Garmin Connect Dashboard weg

Former Member
    Former Member
    Funktioniert wieder,

Grüße
  • RE: Down loading Tracks

I'm afraid you didn't give enough information for us to answer you question. Where are you transferring the tracks from? When the track is on your computer, how are you transferring it to your GPS?
  • Exchange maps btween Garmins?

Former Member
    Former Member
    Hi all,

I have one Garmin Nuvi 350 with bulid-in Europe map and one Garmin Nuvi 205 with build-in Nordic map.

Can I exchange maps or move a build in Europe map in my Garmin 350 to my Garmin 205? Is it possible to put in on micro-SD card and use it on…
  • Nuvi 1690 Shut Down !

Former Member
    Former Member
    Hello.
    .
    Just buy it worked great. But at the time, began to restart, or shut down.
    I've tried everything. Software Update, update maps, soft reset ... and remains unchanged.

Sometimes error log showed me "unnable to connect, register at mygarmin…
  • RE: Routenpunkte bei Edge 705

Former Member
    Former Member
    Gestern habe ich es ausprobiert. Track mit 500 Wegpunkten mit Nav-Start gestartet und ausgewählte Tour (ca. 110 km) wurde bis auf kurze Teilstücke, wo Luftlinie zwischen 2 Wegpunkten dargestellt wurde, einwandfrei und wie zuvor am PC geplant dargestellt…