This discussion has been locked.
You can no longer post new replies to this discussion. If you have a question you can start a new discussion

GPSMAP 276cx software version 3.50

Former Member
Former Member
Changes made from version 3.40 to 3.50:

Fixed issue where the Automotive mode data fields would be shown after power up while in Marine mode.
Fixed issue on 'Currents' chart where 'ft' was sometimes the y-axis units which should always be a velocity.
Fixed issue where the flash count wasn't being shown on the review page for buoys.
Fixed issue where searching for address by State, Street Number, and Street Name would not always find the address.
  • Former Member
    0 Former Member over 8 years ago
    Jetzt muss mal ganz doof fragen: Wo kann man im Gerät nach die Version der installierten Firmware ablesen.
    Ich hab mich schon dumm und dämlich durch die Menüs durchgekämpft. Oder ich stehe einfach auf dem Schlauch.
  • Former Member
    gehe ins Menü und dort auf Einrichten (ganz unten) dann die Menü Taste nochmals drücken und im Auswahlmenü nun auf Systeminformationen gehen und mit ENTER bestätigen
  • Former Member
    gehe ins Menü und dort auf Einrichten (ganz unten) dann die Menü Taste nochmals drücken und im Auswahlmenü nun auf Systeminformationen gehen und mit ENTER bestätigen

Besten Dank, hab es gefunden.