This discussion has been locked.
You can no longer post new replies to this discussion. If you have a question you can start a new discussion

Sincronizacao errada

Former Member
Former Member

Pessoal, Boa tarde!!

Tenho um garmin Forunner 225 que usava para corrida. Não faço mais corrida e agora estou usando o relogio para minhas atividades de ciclismo. Já fui no meu perfil no garmin conect e configurei a atividade principal para ciclismo. 

Toda vez que vou sincronizar meus treinos, a atividade sempre aparece como corrida. E toda vez tenho q editar a atividade e trocar para ciclismo.

Como faço para minhas atividades sejam sincronizadas como clicismo, sem que eu precisa editar?

• I have a Garmin Forunner 225 that I used for racing. I don't run anymore and now I'm using the watch for my cycling activities. I've been on my garmin conect profile and set up the main activity for cycling.

Every time I sync my workouts, the activity always appears as a race. And every time I have q edit the activity and switch to cycling.

How do I get my activities synced as a click, without me needing to edit?

The Forerunner 225 does not have a cycling activity profile like the newer watches or the multisport XT models.

It also does not have the ability to add a custom profile.