Mise à jour apres delai de gratuité

Bonjour, je possède une Honda HRV de 2018 ,le logiciel me dit que la voiture est à jour : mais est-ce normal après les 5 ans de gratuité ou bien il devrait indiquer qu'il faut acheter une nouvelle mise à jour ?:

Merci de votre aide

• This is the Garmin forum, please confirm what update you're talking about?

• Bonjour,oui je suis bien sur le forum Garmin : ma Honda HRV DE 2018 est équipée avec un GPS Garmin :,les mises à jour avec Garmin express se sont bien passées jusqu'à présent...Aujoud'*** :Garmin Express indique : le logiciel est à jour, comme les 5 ans de gratuité sont dépassés,je desire savoir ce que Garmin indique dans ce cas.

Garmin Navigator version 3.38         carte Europe 2023.0

merci

• Translation "Hello, yes I am on the Garmin forum: my Honda HRV DE 2018 is equipped with a Garmin GPS:, the updates with Garmin express have gone well until now... Today***: Garmin Express indicates: the software is up to date, as the 5 years of free use have been exceeded, I would like to know what Garmin indicates in this case."

Hondas only come with free updates for a period of 5 years after purchase.  Garmin Express is telling you that period is over for that specific vehicle.  There are ways to get further updates but there will be a cost involved..  Review the content at Honda Navigation Map Updates