This discussion has been locked.
You can no longer post new replies to this discussion. If you have a question you can start a new discussion

Garmin Express geeft synchronisatiefout met Forerunner 310XT sinds de laatste update vandaag 1 maart 2024.

Tot 28 februari 2024 geen problemen. Is het iets met het schrikkeljaar of zo? De activiteit die ik wil uploaden is van vandaag 1 maart 2024. Er moest vandaag eerst een update geïnstalleerd worden. Dat heb ik gedaan. Daarna krijg ik steeds de melding 'synchronisatiefout probeer opnieuw'. Ik heb er al een nieuwe activiteit bijgezet maar die pakt hij ook niet. Er komt wel de melding gegevens overdragen maar dan stopt Garmin Express en krijg ik die melding. In Connect is geen nieuwe activiteit te zien. 

• Ik heb het zelfde probleem heb je een oplossing kunnen vinden

• Nee helaas niet. Ik denk dat het in de laatste update zit of dat de update botst met het uploaden van de nieuwe activiteiten. 

• Hmm vervelend. Bij mij hetzelfde. Ook pp een nieuwe laptop geinstalleerd waar Garmin Express nooit op gestaan heeft (W10). Maar daar het zelfde probleem. Garmin Express vindt de ANT Stick niet. In de Device Manager zie ik wel ANT USB Stick V2 erbij staan dus ziet er prima uit. Lijkt een issue met de software die de ANT Stick niet wil zien. In de Garmin Forums zie ik wel meer mensen met dezelfde klacht na het updaten naar versie 7.20.0.0

• Je schijnt ook handmatig met de usbkabel van je oplader van je garmin te kunnen uploaden maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik had tegelijker een opname gemaakt met mijn Edge Explorer 2 en Strava. Maar alleen de Strava-opname is succesvol in Strava gekomen. Het fietsen met mijn Edge vanmiddag is wel in Strava gekomen via Garmin Connect maar het hardlopen niet. Ik denk dat er sowieso wat problemen met Garmin connect ook zijn in de communicatie naar andere apps. Ik wacht even af of er gauw een update komt.

• Hi,

Met de kabel ook geen communicatie trouwens nooit eerder gedaan weet eigenlijk niet of dit zou moeten werken. Hopen op snelle update!

• Er is een update vandaag. Ik heb hem gedraaid. Morgen nieuwe ronde hardlopen en kijken of het functioneert.

• Vandaag hardgelopen en de de Forerunner 310 xt synchroniseert weer als vanouds. Geen problemen meer.

Bedankt voor de oplossing van dit probleem Garminmedewerkers. Ik vind het bijzonder dat we nog steeds ondersteuning krijgen bij oudere apparatuur. Hierdoor heb ik bij wielrennen nu opnieuw voor Garmin gekozen met een gps.

Vraag kan worden gesloten.