This discussion has been locked.
You can no longer post new replies to this discussion. If you have a question you can start a new discussion

garmin express start niet meer op

Sinds twee weken start Garmin Express niet meer op in windows 10. Ik moet eerst alle software verwijderen en dan garmin express opnieuw installeren. Soms moet ik deze stappen zelfs twee of drie keer uitvoeren. Ik word hier niet blij van :-(

Graag zsm een juiste versie beschikbaar stellen. 

Gr

M. Vastenhout

Spijkenisse

  • Ik heb hetzelfde probleem. Handmatig kan ik wel de ritten synchroniseren maar dit kan niet de bedoeling zijn. Blijkbaar is er een belangrijke werkingsfile per ongeluk verdwenen op mijn account want bij een ander account op dezelfde PC werkt alles wel normaal.

    Is er al een oplossing gevonden.

  • Ik kreeg onderstaand antwoord van de helpdesk en ben er mee geholpen. Bij mij werkt alles weer. Moest wel even alle roaming mappen nalopen omdat er in meerdere mappen wat stond van Gsrmin.

    Beste M. Vastenhout,

     

    bedankt voor uw bericht.


    Ik raad u aan even een schone installatie op de juiste manier te doen als volgt, voor als u dit nog niet gedaan heeft:

     

    Windows

     

    Schone installatie Garmin Express

     

    1. Volg eerst de volgende stappen: https://support.garmin.com/en-US/?faq=6nBhfHhXik18XrRU6BfULA

    2. Vervolgens houdt u op het toestenbord de Windowsknop + R knop in

    3. Typ nu in het veld: appdata en druk op enter of OK

    4. Ga naar Roaming

    5. Verwijder nu de map genaamd: Garmin_Ltd._or_its_subsid

    6. Na het verwijderen van de map gaat u naar de volgende website om Garmin Express opnieuw te installeren: https://www.garmin.com/nl-NL/software/express/

  • Beste gebruikers en deskundigen.

    Ik gebruik al vele jaren Garmin Express voor mijn Garmin eTrac30 en mijn golfhorloge Garmin S40. Ik werk met een up to date Windows 10 versie maar nu ik probeer mijn golfhorloge bij te werken start Garmin Express niet meer op.

    Ik heb alle mogelijke voorstellen van zowel het Windows forum als van de Garmin site uitgeprobeerd. niets werkt.

    Alle Garmin programma's en bestandjes meermaals verwijderd maar zonder resultaat.

    Garmin Express staat mooi op mijn PC maar is niet te starten.

    Garmin BaseCamp werkt prima.

    Hoe nu verder.