This discussion has been locked.
You can no longer post new replies to this discussion. If you have a question you can start a new discussion

Mijn horloge geeft de hele tijd een IQ met uitroepteken aan

Mijn Garmin Forerunner 245 geeft telkens een IQ uitroepteken aan. Ik weet niet wat dit is.

  • Hey!

    Ik had hetzelfde probleem, frustrerend ;). Uiteindelijk is de oplossing eenvoudig dmv een reset uit te voeren. Reset: 20 sec lang op de knop duwen (vivoactive 3), als het scherm zwart wordt, 10 sec wachten. Terug op de knop duwen en even wachten tot je horloge is opgestart. Normaliter zou alles dan perfect werken, dat was bij mij toch het geval ;).

    Succes!

  • Ik heb nu ook hetzelfde probleem...niks werkt...ik heb het met een vivoactive 4. Wel jammer dat hier geen antwoord op wordt gegeven. Ik kreeg eerst door dat ik Garmin express moest downloaden en mijn horloge connecteren, heb ik gedaan, maar probleem bleef. Ik ben zelf gaan zoeken en vond ergens een artikel dat het mogelijks de opslagruimte te laag was door het installeren van Garmin express. Er zouden ergens fit files of zo moeten verwijderd worden, maar dat heb ik nog niet gevonden...

  • gewoon op en afzetten helpt bij mij (vivoactive3)

  • Het werkt! Dankjewel. Het was een hele zoektocht, maar dit is de oplossing om weer toegang te krijgen tot mijn favoriete wijzerplaten.

  • Ik heb zelf een Fenix 6 Pro en ik had hetzelfde probleem, daar ik een "ÏQ!"in beeld kreeg.

    Zlef meerder malen opnieuw gesynchronisserd en app bijgewerkt, hielp dit niet.

    Na het lezen van dit topic heb ik:

    - het horloge uitgezet

    - 10sec gewacht

    - opnieuw opgestart

    Resultaat: Alle IQ watch faces (wijzerplaten) werken weer naar behoren ;) !