• RE: BaseCamp can't start

Former Member
    Former Member
    So what behavior does BaseCamp 3.2.1 display?

There seems to be some issue with your data. If you have a way to zip up 'AppData/Roaming/GARMIN/BaseCamp' and make it available for me somewhere I could try to figure out what is failing for you.…
  • RE: scala rider

Former Member
    Former Member
    How do you change the passkey on 1490

If you could change the passkey on the Garmin, you could pair with your Scala. Can someone from Garmin tell us how to change the Garmin passkey?
  • Garmin Connect, Bing and Ipads

Hi

Could you please fix so its possible to zoom and pan within the Bing maps, like this http://www.bing.com/maps/embed/Customize.aspx?v=2&cp=51.710318322844486~-0.16967076030692851&lvl=19&sty=h

It takes forever to view the maps from ipads…
  • Zumo 660 mit Interphone F4

Former Member
    Former Member
    Hallo Experten,
    nach einem Totalausfall des Tom bin ich zum Fachhandel in Hannover und habe mir auf Empfhelung dort ausschließlich für Motorrad Navigation das Zumo 660 mit Interphone F4 verkaufen lassen. Gerät ist jetzt ca. 4 Wochen in meinem Besitz.…
  • Tour auf 210CE planen ?

hallo Garminler,

Bin Mopedfahrer und Becker-verwöhnter Garmin zumo 210 CE - Neuling.
    letzte Woche war ich in den Dolomiten unterweg undhatte zuvor am Motorrad-Tourenplaner zwei Routen gespeichert. Diese abzufahren funktionierte einwandfrei.

Als…
  • RE: Mehrere Karten auf dem zumo 660

Former Member
    Former Member
    ... Heinz, der war gut. :p

Mein Netbook hat mich 39Teuro gekostet. ( neue HDD) und wenn das nicht mehr läuft geh ich in ein I-Netcaffee und benenne dort die Karten um. Wo das Problem ist? Und umbenennen zerstört keine IMG-Dateien.
  • RE: Neue Beta 3.02

Former Member
    Former Member
    Aber auch beim Radfahren oder Autofahren merk man das. Bei einer scharfen Bremsung z.B. Rote Ampel oder plötzliches Abbiegen erscheint im Track so eine 'Nase', weil das GPS angeblich schon da vorne gewesen ist.

Diese 'Dämpfung' stört sehr…
  • RE: Permanently delete tracks in Garmin 62s

Former Member
    Former Member
    Tracks

Start with page 9 and 10 of the GPSMAP 62S Manual.

Sounds like you have only deleted the tracks from the computer.

Mark
  • RE: Ability to delete a split

Former Member
    Former Member
    You can always edit it in GTC then do a manual upload. I had to yesterday.